You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - מכבי תל אביב בגמר בצורה משכנעת

נערים ג' - מכבי תל אביב בגמר בצורה משכנעת

מכבי ת"א ניצחה בצורה מרשימה 2:4 את מ.ס אשדוד ובמשחק הגמר תפגוש את המנצחת בין מכבי פ"ת דרום להפועל ת"א צפון

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

יום של משחקי חצאי גמר גביע יצא לדרך באצטדיון הלאומי בר"ג עם המשחק בין קבוצות נערים ג' של מכבי ת"א ומ.ס אשדוד "צו פיוס", המשחקות בדרג 1. שתי הקבוצות לא נפגשו העונה בליגה והגרלת המשחקים אינה מזמנת להן מפגש ליגה. שתי הקבוצות באו במטרה לשחק כדורגל טוב, יזמו מהלכים להבקעת שערים, אך התל אביבים בהדרכתו של איליה קרוסטין היו ממוקדים וחדים יותר וזכו בכל הקופה עם ניצחון 2:4, לאחר יתרון 1:3 בתום המחצית הראשונה.

בן דג'אני, גיא ממן ועידו יוסף הצטיינו במכבי ת"א עם מעורבות משמעותית בכיבוש השערים. בדקה ה-5 מסירה של דג'אני מסף הרחבה מצאה את עידו יוסף, שסיים מצב של אחד על אחד מול השוער האשדודי בביעטה לרשת - 0:1 למכבי ת"א.

בדקה ה-25 בעיטה של בן דג'אני מ-18 מטרים לפינה הכפילה את היתרון התל אביבי ל-0:2.

דקה אחת בלבד לאחר כיבוש השער יהונתן מלכה חדר לרחבה התל אביבית ובעט לרשת וקבע 1:2 למכבי ת"א.

בדקה ה-30 מבצע אישי של גיא ממן הסתיים בבעיטה מ-14 מטרים לרשת וזה קבע את תוצאת המחצית הראשונה - 1:3 לזכות מכבי ת"א.

בדקה ה-60 מסירת עומק של בן דג'אני מצאה את עידו יוסף ברחבת אשדוד. יוסף התגבר על שני שחקני הגנה אשדודים, בעט לרשת, השלים צמד והעלה את קבוצתו ליתרון 1:4.

בדקה ה-70 מ.ס אשדוד הצליחה לצמק את התוצאה. מבצע אישי של המחליף, הילאי שוקני, הסתיים במסירה לנועם עזרן, שבעט מהרחבה לרשת וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 2:4 למכבי ת"א.

במחזור הליגה הקרוב למ.ס אשדוד לכל אחת מהקבוצות מצפה משחק חוץ. מכבי ת"א תתארח אצל קבוצת "צו פיוס" של מ.ס באר שבע, בעוד שמ.ס אשדוד תתארח אצל הפועל הרצליה.

גביעים ומדליות למסיבת הסיום, כבר הזמנתם? מוזמנים להסתכל בסרטון הבא ולהתרשם מחברת צחובוי - החברה הותיקה והמקצועית ביותר בארץ לייצור גביעים ומדליות. לכניסה לאתר האינטרנט של צחובוי, לחצו כאן


שתפו אותנו